• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Hur är de där när man har skatteskuld?
Sista dagen att betala är 12/9. Vad händer om man inte betalar den dagen men kan betala 25/9?
Skickas de till kronofogden 13/9?
Försökte ringa Skatteverket som inte kunde ta emot mitt samtal.
@Lasseman har du koll? :)
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 473
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Hur är de där när man har skatteskuld?
Sista dagen att betala är 12/9. Vad händer om man inte betalar den dagen men kan betala 25/9?
Skickas de till kronofogden 13/9?
Försökte ringa Skatteverket som inte kunde ta emot mitt samtal.
@Lasseman har du koll? :)
För mig att man får en påminnelse först...Sen betalar man inte den går det vidare till kfm.
En bekant hade skatteskuld för nåt år sedan med förfallodatum i november, 15 tror jag. Det skickades till kfm i början på januari och då hade det gått ut en påminnelse innan det.
Tänker att tiden borde va ungefär lika....så ditt kanske skickas vidare i början av november då.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
För mig att man får en påminnelse först...Sen betalar man inte den går det vidare till kfm.
En bekant hade skatteskuld för nåt år sedan med förfallodatum i november, 15 tror jag. Det skickades till kfm i början på januari och då hade det gått ut en påminnelse innan det.
Tänker att tiden borde va ungefär lika....så ditt kanske skickas vidare i början av november då.
tack, har för mig något liknande. Men har också fått för mig att det är olika beroende på vilken summa det handlar om.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp